Inspiration!

I Florens. Foto: stylebykling.tv4.se

Slänger in en liten inspirationsbild här på morgonkvisten. Tycker denna outfit är komplett. Den enda som kanske skulle ta den ett steg högre än komplett hade varit ett stort gladiatorinspirerat armband som klädde handleden.
Som detta från Lindex t.ex

Snyggast hade dock vart om armbandet var i silver.

Jag själv hittade ett supersnyggt när jag var i Grekland i sommras, förstår inte riktigt varför jag inte köpte det. Så dum är jag ibland. Får ta mig ut på jakt efter ett liknande här i sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhåller med tycker med det skulle vatt i silver galet snyggt isf!



sv: tack så mycket, ja det är mitt namn"

var lite skepptisk till det närjag var mindre men nu gillar jag det för inte så många som heter det!

2010-08-18 @ 00:35:18
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0